Egészséges zsírokkal a zsírpárnák ellen: gyorsítsd be a fogyást velük - Fogyókúra | Femina

Egészség éget zsírt

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget.

Kapcsolódó cikkek

Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

A kalória mellett a legfontosabb dolog, amit a sikeres zsírégetéshez szem előtt kell tartani, az a makrotápanyagok, vagyis a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék megoszlása a napi táplálkozásban.

Miből mennyi kell?

Hogyan alakítsuk át a zsírt izommá?

A fenti tápanyagok mindegyike ugyanannyira fontos az egészséghez, de nem mindegy, milyen formában vesszük magunkhoz. A szénhidrátok például három csoportra oszlanak: beszélhetünk cukrokról, keményítőkről és rostokról. Mivel a zöldségek és gyümölcsök is sok rostot és növényi cukrot fruktózt tartalmaznak, látszik, hogy a teljes szénhidrátmentesség nem megoldható.

Ami igazán káros, az a finomított, feldolgozott szénhidrát - a finomlisztből készült, kristálycukrot tartalmazó ételek.

egészség éget zsírt lipo a fogyáshoz

Ugyanígy vannak esszenciális, az egészséghez elengedhetetlen zsírok - ezek nagy része növényi eredetű, míg a a telített linda robinson fogyás egészség éget zsírt ezek többsége szobahőmérsékleten szilárd állagú és állati eredetű - akár teljesen el is hagyhatók. A makrotápanyagok aránya a táplálkozásban nem kőbe vésett. Ezen belül, attól függően, hogy az ember mit akar elérni, növelheti vagy csökkentheti egyes tápanyagok hangsúlyát.

Account Options

Ezek az adatok az amerikai Institute of Medicine of the National Academies ajánlásain alapulnak, de számos étrend magasabb fehérje- vagy éppen zsír- és alacsonyabb szénhidrátadagokkal dolgozik.

A fehérje különösen fontos edzés mellé, ugyanis ebből építkeznek az izmok.

egészség éget zsírt cla zsírvesztés bizonyíték

Segít leküzdeni a farkaséhséget is, mert hosszan eltelít, és lassabban éhezik meg utána az ember. A pontos grammadatok viszont egyénenként eltérnek, ezt a napi kalóriaszükségletből lehet kiszámolni, amihez ismerni kell először is az alapanyagcsere mértékét, ez az az energia, amire a testnek a működéshez szüksége van akkor is, ha egész nap fekszik az ember.

egészség éget zsírt fogyás Powell

A számítás egy egyszerű képlettel elvégezhető: 6. Ezután ebből az adatból ki kell számolni a napi tényleges kalóriaszükségletet, amely az az energiamennyiség, amire a napi átlagos tevékenységeid mellett szükséged van.

További cikkeink a témában

Ez a számítás könnyű, mindössze meg kell szoroznod az előbbi összeget 1,vel attól függően, hogy mennyire vagy aktív, ha például szellemi munkát végzel, és egészség éget zsírt heti egy-kétszer sportolsz, a képleted: alap anyagcsere x 1,5.

Attól függően, hogy fogyni szeretnél-e, le kell vonni a napi kalóriaszükségletből további kalóriákat.

egészség éget zsírt testalkat 57 fogyás

Ha ez megvan, innen már csak egy ugrás, hogy megkapd a pontos makroadatokat.