Fogyasszon többet, mint bmr, hogy lefogyjon. Táblázatok

Fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Hogyan fogyj le és tartsd ki?

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter A súlycsökkenés úgy tűnik, mint egy nagyon egyszerű koncepció, amikor gondolkodik rajta. Kevesebbet eszel, többet gyakorol és a súlyt el kell hagyni.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Az a tény, hogy fogom tudnihogy fogyjon. Ha olyan vagy, mint a legtöbben, valószínűleg sokszor, sokszor elveszítetted a súlyodat Lehet, hogy megvan a "go-to" étrendje vagy edzésprogramja, feltölti a régi Weight Watcher számláját, vagy visszaviszi az edzőtermet, amikor a súly megindul. De mi történik, ha elhagyja az étrendet vagy abbahagyja az edzésprogramot? Visszatérhetsznéha néhány extra fonttal dobva.

Napi kalóriaszükséglet kalkulátor

Tehát, amit igazán tudni akarsz, nem arról van szó, hogyan lehet lefogyni, de hogyan veszítheted el azt, majd elveszítheted Nincs valódi titka a súlycsökkenésnek.

Az igazi kihívás az állandó.

A számok szerint A testsúlycsökkenés ilyen összetett folyamat, az egyetlen mód arra, hogy valóban körülvesítsük a fejünket, egy csomó számra fúrja le. Ön már tudja ezeket a számokat, valószínűleg minden fogyás szakértő: tudod, hogy veszít egy font zsírtmeg kell égetni mintegy kalóriát felül és fölötte, amit már éget minden nap.

Fogyasszon többet, mint bmr, hogy lefogyjon

Nem igazán akarsz egy nap alatt kalóriát égetni, hanem ezt a napi kalóriahiányt csökkenteni, mondjuk naponta kalóriát vágni a diéta és a testmozgás kombinációjával. A számok megadásához néhány számítást kell végezni: Számítsd ki a BMR-t basalis metabolizmus.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Van néhány lehetősége arra, hogyan teheti ezt: 1. A matematikát teljesíti, beleértve a napi energiafelhasználás és a termikus számításokat hatása az élelmiszer, így nem kell. Ez a minimális kalóriamennyiség, amelyet naponta meg kell enni.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Tudjon meg többet az anyagcseréjéről. Számolja ki a teljes napi energiakiadást TDEE. Ehhez a tevékenységed szintjét megszorozza a BMR-vel: -Szolgáltató BMR x 1,2 kevés gyakorlat -Az erősen aktív BMR x 1.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

BMR x 1,55 mérsékelt edzés Nagyon aktív BMR x 1,9 kemény fizikai gyakorlat naponta Tevékenységszorzó: Tartsa nyomon, hogy hány kalóriát eszel. Legalább egy hétig írja be és kövesse nyomon a kalóriát online pl. A FitWatch segítségévelvagy használjon éttermi naplót, hogy írja le, mit eszik és inni minden nap.

Tudja meg, mennyi kalóriát fogyasszon naponta a fogyás érdekében

Legyen a lehető legpontosabb, mérje meg, ha éttermek táplálkozási információit szeretné feltüntetni, ha ételt eszel. Egy hét múlva vegye fel összegét minden napra, és átlagolja azokat, hogy általános képet kapjon arról, hogy hány kalóriát fogyaszt minden nap.

Az OK? A szervezet valójában kalóriát éget, hogy megemésztse az ételt, ami szép, passzív módja annak, hogy több kalóriát égjen el. Hasonlítsa össze a számokat. Vegye le a BMR-számát x az aktivitási szorzót.

Bmr fogyás

Hasonlítsa össze ezt a számot az étkezési kalóriáihoz, mínusz a TEF. Ha többet eszel, akkor nagyobb lesz a súlya. Ha kevesebbet eszel, akkor fogyni fogsz Figyelem: Ne feledje, ezek csak becslések, és néhány szakértő azt hiszi, hogy ezek a számok akár kalóriával is csökkenthetők.

A hiba egyik oka a napi aktivitási szintek becslésének nehézsége.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Sokan közülünk azt mondhatjuk, hogy "mérsékelten aktívak", amikor tényleg "enyhén aktívak" vagyunk. Természetesen a tevékenységi szintünk egyik napról a másikra is megváltozhat.

Hogyan fogyj le és tartsd ki?

Példa : Mary 46 éves, 5'4 "és súlya Napi kalóriát fogyaszt kevesebb a TEF-je. Ez azt jelenti, hogy Mary több mint kalóriát eszik, mint a testének szüksége, ami végül súlygyarapodáshoz vezethet. Van ennél könnyebb út? Nincs könnyebb módja annak, hogy fogyasszon, de könnyebb módja annak, hogy kitaláljuk, hogyan kell fogyni, ha ezek a képletek egy kicsit fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon sokak az Ön számára.

fogyasszon többet mint bmr hogy lefogyjon

Az abszolút legegyszerűbb egy dolog: Egy kis változás az étrendben és a tevékenység szintjén minden nap. Ezzel a módszerrel nem mindig tudja, mennyi kalóriát vág, vagy hány kalóriát éget.

De ha többet teszel, mint korábban, és tudod, hogy kevesebbet eszel, mint korábban, akkor kalóriahiányt okoz, és a fogyás követni fogja, még akkor is, ha lassú.

Néhány ötlet: Ahelyett

  1. Nagyon remélem, hogy tudtok nekem segíteni, mert már beleőrülök az egészbe.
  2. Hogyan lehet elveszíteni az alsó lógó hasi zsírt
  3. Anorexiás fogyás kihívás