Ha fogyni szeretnél, a makrókat számold!

Fogyhatok az iifym en. IIFYM/Ha illik a makródhoz: Az étrend így működik a táplálkozási koncepcióval

Alapvetően az IIFYM, vagy ha megfelel a makródnak, magában foglalja azt, hogy bármit megeszel, amit csak akarsz - ha ez megfelel a makródnak. Nincs szükség meghatározott étkezési időkre, éhezésre, alacsony szénhidráttartalmú elvre vagy éhség és vágyakozás elleni küzdelemre. Az olyan ételek, mint az édességek, a zsírok vagy a finomított cukor, nem annyira kerülik ezt a módszert.

fogyás nyári kihívás fogyás vaníliás turmix

Bár azt javasoljuk, hogy ezeket az ételeket csak korlátozott mennyiségben fogyassza egészsége érdekében, ha másért nem. Most a három makrotáp tartalmaz fehérjét, szénhidrátot és zsírt. Makróként emlegetik őket, mert az emberi testnek nagy mennyiségben van szüksége rájuk a napi alapvető funkciók és élet fenntartásához.

De a mikroelemek elengedhetetlenek az optimális egészséghez is, amelyet táplálékainkon keresztül is megkapunk.

Ide tartoznak az olyan fogyás yishun anyagok, mint a cink, a foszfor, a kalcium, a vas és a magnézium.

Szénhidrátok A szénhidrátok a test és az izmok alapvető üzemanyag-forrása. Először alapvetően a szénhidrátok energiáját költi el. Nem beszélve arról, hogy ez az egyetlen makrotápanyag, amely elég gyorsan lebontható ahhoz, hogy fenntartsa a nagy intenzitású fogyhatok az iifym en vagy tevékenység formáit.

És különösen, ha tevékenységének intenzitása maximális vagy szubmaximális. A jó zsírok jó energiaforrást jelentenek a hosszabb ideig tartó tevékenységek számára is, de ezt a makrót a ketogén életmód fő energiaforrásaként használják.

A keto kevesebb, mint 50 g szénhidrát elfogyasztását jelenti, fogyhatok az iifym en lehetővé teszi a zsír átvételét, amely aztán zsírketonokat termel a vérben, amelyek nagyon hatékony energiaforrássá alakulnak. A zsír is segíti az immunrendszert és szabályozza a hormonokat, miközben fenntartja az idegrendszer működését. Fehérje A fehérje nagyon fontos makrotápanyag - építi az izmokat és lényegében az összes testszövetet. Ráadásul létfontosságú az enzimatikus funkciók, a hormonok és még sok más szempontjából.

A fehérje növeli a jóllakottság érzetét is, ami nagyszerű fogyás makróvá teszi, és szükség esetén energiára is felhasználható. A napi ajánlott makrotápanyagok pontos kiszámításához a következő információkat kell megadnia: Magasság és súly Cél - fogyás, fenntartás vagy izomnövekedés Aktivitási szint - könnyű, mérsékelt, nagyon aktív vagy extra aktív?

Ne feledje - az ételek kalória- és makrotápanyag-tartalma szerepet fogyhatok az iifym en a testösszetételben. A súlycsökkenés azt jelenti, hogy több energiát költenek, mint amennyit elfogyasztanak, a súlygyarapodás pedig több fogyasztást igényel, mint kiadás.

A fenntartás egyenlő a fogyasztással és a kiadással. Fehérje Az aktivitási szint meghatározza a napi igényeket. Aki nagyon aktív, annak többet kell ennie, mint annak, aki ülő életmódot folytat a súlyának megőrzése érdekében.

A következő pontok elengedhetetlenek a fogyás folyamatához… A diéta legfontosabb tényezője az elfogyasztott energia és a felhasznált energia aránya.

Ezt a mennyiséget lehet arányosítani a bevitt összes kalóriához, valamint a testsúlyhoz is. Hogyan számold ki a BMR-érték szerint?

A fehérjék, zsírok és szénhidrátok kalóriabontása. Az adott étel által biztosított kalóriák és makrotápanyagok száma.

Fogyhat-e anélkül, hogy megszámolná a makrókat?

Makrotápanyagok százalékos aránya A megfelelő makrotáp-százalékok a szénhidrátoktól, zsíroktól és fehérjéktől függenek. Ezek a szintek a célkitűzésektől függően változnak. A makrotápanyagok kiszámítása Két dolgot kell tudnod ahhoz, hogy manipulálni tudd a testösszetételt a bazális anyagcsere BMR és a teljes napi energiafelhasználás Próbálja ki a TDEE kalkulátort. Makrókalkulátorunk becslést ad ezekről a számokról, így határozza meg az Ön számára optimális makrózási arányt. A BMR az az energiamennyiség, amelyet a tested éget pihenéskor, valamint az a minimális energiamennyiség, amely életben tartja.

A makro számológép képletet használ ennek az értéknek a kiszámításához. A BMR hozzávetőleges képlete kalóriában : 1x a súlyod kg x 24 óra a férfiaknál, és 0,9 x a súlyod kg x 24 óra a nőknél. Valójában könnyű - mindössze annyit kell tennie, hogy megszorozza a BMR-jét az általános aktivitási szinttel. Az étkezés többi részének szénhidrátnak kell lennie. A zsírszázaléktól és az edzettségi szinttől függően előfordulhat némi eltérés, ezért adhat hozzá több fehérjét vagy zsírt.

A jó zsírbevitel 0,4 gramm fontonként.

IIFYM: Ünnepeld és fogyj amúgy is!

Ne fogyasszon túl sokat, a túlevés az összes extra kalóriát elrakja a zsírjában, ez kontraproduktív. A Keto makro kalkulátor segítségével kiszámítják a zsír, fehérjék és szénhidrátok szokásos százalékát egy szokásos ketogén étrendben.

Attól is fogyhatok az iifym en, hogy mennyire követi a keto étrendet, ez kissé változhat. A ciklikus keto diéta megváltoztatja az alacsony szénhidrát-aktivitás és a magas szénhidrát-aktivitás időszakait. Ez azt jelenti, hogy napi 50 g szénhidráttartalma van, amelyet napi g szénhidrát periódus követ. A magas fehérjetartalmú keto diéta további mennyiségű fehérjét jelent. Például módosíthatja a fehérje vagy a zsír arányát plusz vagy mínusz 10, de a fehérje mennyisége változatlan marad.

A nyugalmi anyagcsere sebesség az energia mennyisége, amely a következő: BMR és mozgásszegény tevékenységek, például írás, ülés, tévézés… A következő lépés a kalóriadeficit. A keto-diéták számára a leginkább ajánlott élelmiszerek a hús, a tenger gyümölcsei, az olajok, a tojás, a tejtermékek, a dió és a magvak, valamint az fogyhatok az iifym en szénhidráttartalmú zöldségek a burgonyán kívül minden, de azt javasoljuk, hogy zöld leveles zöldségeket ragasszon.

Kis mennyiségben kaphat epret, avokádót, áfonyát és málnát. Ez azért lehet hasznos, mert egyesek, akik bizonyos ételeket teljesen feldarabolnak, komoly vágyakozásba eshetnek, ami túlzott kényeztetéshez vezethet. Az IIFYM lehetővé teszi, hogy kedvenc ételeit megkóstolja mindaddig, amíg ellenőrzi a makrotápanyagok bevitelét.

java organikus fogyókúra 2slim fogyás

Minden, amit követned kell, szigorúan az étel mennyisége, és nem szabad túl sokat enni. De nincsenek élelmiszercsoport-tilalmak!

Ha megfelel a makróknak (IIFYM): Fogyjon le a gyorsétel ellenére

De ismételten ajánlott kipróbálni, és főként egészséges ételek fogyasztására törekedni. Ez elengedhetetlen az általános, az egészség és a célok szempontjából. Ennek eredményeként megkapja az összes mikroelemet, elegendő energiával rendelkezik, és a test megfelelően működhet. Makrotápanyagok versus mikrotápanyagok A mikrotápanyagok kiegyensúlyozott száma elengedhetetlen az optimális egészség érdekében. Számos alapvető funkció lehetetlen vitaminok A, B, C, D, E, Kásványi anyagok réz, mangán, jód, cink, vas és szelén és rostok nélkül.

Minden test egészséges mennyiségű mikroelemet igényel, és nincsenek helyettesítések. A legegészségesebb élelmiszerek, amelyekben a legmagasabb a mikroelemek mennyisége, tartalmaznak olyan ételeket, mint a kelkáposzta, a baromfihús, a brokkoli, a fogyhatok az iifym en, a burgonya, a lazac, a vese bab, a barna rizs, a tojás. Végső szavak Makró kalkulátorunk támogatja a rugalmas fogyókúrát. Ez azt jelenti, hogy engedékenyebb lehetsz, de mégis fogyhatsz. A makrotáp-kalkulátor hatékonyan meghatározhatja a bármely célhoz ajánlott makrók számát a fogyástól a súlygyarapodásig, sőt a testsúly fenntartásáig.

Makró bevitel a fogyáshoz

A tökéletesen formált makroelem-százalék előnyös a sikeres fogyókúra szempontjából, különösen olyan étkezési rendszerekről, mint például a keto-diéta. Tisztában kell lennie azzal, hogy bármikor hány szénhidrát, fehérje és zsír megengedett. A Keto makro számológép követi az alacsony szénhidrátbevitel elvét, amelyet a zsír mint domináns és a fehérje mint a második legfontosabb energiaforrás kombinál.

Layne Norton On Why Flexible Dieting Really Works - IIFYM

Tehát számolja ki a számokat, és tartsa tisztán az ideális makrórát, hogy felhasználhassa azt a test céljainak eléréséhez. És ne add fel néhány nap múlva, a sikerhez vezető utat akadályok borítják.

  • Ez azonban nem mindig volt így; lássuk hA rugalmas étrend gondolata az idők során megváltozott.
  • Lehet fogyni cukros kólával?

Csak vas akaratra, kitartásra és könyörtelen következetességre van szükséged. Gyakran Ismételt Kérdések Mik azok a makrotápanyagok? A fehérje, a szénhidrátok és a zsírok olyan makrotápanyagok, amelyek nagy mennyiségben szükségesek az étrendben az élet és számos testi funkció fenntartásához. Mi a fehérje, a szénhidrát és a zsír?

  1. Ha megfelel a makródnak (IIFYM) Fogyjon le a szemét ellenére
  2. Heti étrend krónikus gasztritiség kezelésére.
  3. Csak egy apróságra kell figyelnie.
  4. IIFYM - rugalmas étrend, amely elősegítené céljaid elérését GymBeam Blog
  5. Excel - Index Fórum - Fogyhat-e anélkül, hogy megszámolná a makrókat?
  6. Nem tudok fogyni pcos
  7. Az IIFYM ha ez a te makród németül fordítva azt jelenti, hogy "ha beilleszkedik a makrotápanyagokba".
  8. IIFYM Ünnepeld és fogyj amúgy is!

A fehérje elengedhetetlen a test szövetének izom, csont, haj, stb. Növekedéséhez és helyreállításához, a kémiai reakciókhoz szükséges enzimek és a vér oxigént szállító hemoglobinok felépítésén túl. A szénhidrát a szervezet fő energiaforrása, mivel glükózzá alakul, amelyet üzemanyagként elégetnek a napi tevékenységek támogatására.

A zsírok nélkülözhetetlenek az energiához, a koleszterinszinthez, és segítik a testet a tápanyagok optimális felszívódásában.

hlm fogyás injekciók a hasi zsír eltávolítására

Hogyan számolják a makrotápanyagokat? Makrói a következők alapján kerülnek kiszámításra Testmagasság és súly Cél - fogyás, fenntartás vagy izomnövekedés Aktivitási szint - könnyű, mérsékelt, nagyon aktív vagy extra aktív? Mi a különbség a makrotápanyagok és a mikrotápanyagok között? A mindennapi élet fenntartásához a makrotápanyagok fehérje, szénhidrátok és zsír nagy mennyiségben szükségesek. A mikroelemekre vitaminokra és ásványi anyagokra kisebb mennyiségben van szükség, és ezek a tápanyagok sok testi folyamat és egészség fenntartásához szükségesek.

Más hasonló számológépek:.